Dla rodziców
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna - informację
Szanowni Państwo
Informujemy, że zgodnie najnowszymi wytycznymi MEN od dnia 29 marca do 9 kwietnia 2021 r. zostają zamknięte żłobki i przedszkola. W związku z zaistniałą sytuacją dzieci pozostają w domach pod opieką rodziców. Wyjątkiem będzie sprawowanie opieki nad dziećmi pracowników medycznych i służb porządkowych (m.in. żołnierzy, funkcjonariuszy policji i straży pożarnej). W takiej sytuacja koniecznym będzie przedłożenie do dyrektora szkoły wniosku o zorganizowanie opieki, który znajdą Państwo poniżej. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość skorzystania z dodatkowego zasiłku opiekuńczego.
Wszelkich szczegółowych informacji udzielą Państwu wychowawcy klas. W razie pytań prosimy
o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Załącznik do pobrania poniżej.
Przewidywana liczba obiadów w roku szkolnym 2020/ 2021
Miesiąc |
Liczba dni |
Koszt |
wrzesień |
13 |
52,00 |
październik |
22 |
88, 00 |
listopad |
20 |
80,00 |
grudzień |
16 |
64,00 |
styczeń |
17 |
68,00 |
luty |
10 |
40,00 |
marzec |
23 |
92,00 |
kwiecień |
17 |
68,00 |
maj |
16 |
64,00 |
czerwiec |
15 |
60,00 |
Zmianie ulegają godziny wydawania obiadów:
10:40- grupa przedszkolna
11:15- klasy I- III
11:45- Klasy- IV- VI a
12:50- Kl VIb- VIII
Rolniku, wypełnij obowiązek i weź udział w spisie!
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego –1 września 2020 r. w całym kraju rozpoczął się Powszechny Spis Rolny 2020, który potrwa do 30 listopada 2020 r. Powszechny Spis Rolny 2020 obejmie wszystkie gospodarstwa rolne w kraju. Dane zbierane są według stanu na 1 czerwca 2020 r. Udział w Spisie Rolnym jest obowiązkowy, a kto odmówi udzielenia informacji w spisie powszechnym, podlega grzywnie.
Wyniki spisu rolnego są jedynym źródłem, które pozwala dokładnie scharakteryzować polskie rolnictwo i pokazać zmiany jakie zaszły od poprzedniego spisu. Służą władzom, zarówno centralnym jak i lokalnym do podejmowania decyzji strategicznych, opartych na analizie danych oraz prowadzenia polityki rolnej. Także na podstawie danych ze spisu rolnego Komisja Europejska określa wielkość wsparcia Unii Europejskiej dla Polski w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, dzięki któremu od wielu lat modernizuje się polskie rolnictwo.
Podczas tegorocznego spisu obowiązkową formą zbierania danych jest samospis internetowy – przeprowadzany za pośrednictwem interaktywnej aplikacji, dostępnej na stronie internetowej spisrolny.gov.pl. Dla osób, które potrzebować będą pomocy lub którym nie uda się wypełnić formularza internetowego, została uruchomiona infolinia, umożliwiająca telefoniczne dokonanie samospisu poprzez kanał „spisz się przez telefon”. Rachmistrze telefoniczni obsługujący linię „Spisz się przez telefon” są dostępni siedem dni w tygodniu w godzinach 8.00 – 20.00.
Dane zbierane w ramach Powszechnego Spisu Rolnego 2020 dotyczą m.in.:
• cech identyfikacyjno-adresowych użytkownika i jego gospodarstwa rolnego,
• sprzedaży i zużycia wytworzonych produktów rolnych,
• struktury dochodów,
• aktywności ekonomicznej,
• sposobu użytkowania gruntów,
• powierzchni zasiewów, nawożenia,
• zastosowania środków ochrony roślin,
• pogłowia zwierząt gospodarskich,
• chowu i hodowli ryb,
• budynków gospodarskich,
• maszyn i urządzeń rolniczych.
Niezależnie od trwającego samospisu internetowego, od 16 września do 30 listopada 2020 r. z użytkownikami gospodarstw rolnych, którzy nie dokonali jeszcze samospisu, kontaktować się będą rachmistrze telefoniczni., a jeżeli sytuacja epidemiczna poprawi się, wówczas z rolnikiem po 1 października br. kontaktować się będzie rachmistrz terenowy. Potwierdzenie tożsamości rachmistrzów spisowych zapewni infolinia spisowa.
Użytkownicy gospodarstw rolnych, którzy nie dokonają samospisu, nie będą mogli odmówić przekazania danych rachmistrzowi, który się z nimi skontaktuje.
Spisy rolne, realizowane raz na 10 lat, odbędą się w tym roku we wszystkich państwach należących do Unii Europejskiej. Obowiązek udziału w spisie rolnym na użytkowników gospodarstw rolnych nakłada Ustawa o Statystyce Publicznej z dnia 29 czerwca 1995 r.,
Więcej informacji na temat spisu można uzyskać na stronie internetowej https://spisrolny.gov.pl/ lub dzwoniąc na infolinię GUS: 22 279 99 99
Uwaga!!!
Zebranie z rodzicami odbędzie sie 17.09.2020. o godz.:
- 16.45 dla rodziców zespołów przedszkolnych,
- 17.00 dla rodziców szkoły podstawowej
Plan lekcji na rok szkolny 2020/2021 został umieszczony na stronie (Menu dodatkowe - po lewej stronie na dole)
Wytyczne w czasie pierwszych dni nauki.
Uczniowie podczas zajęć nie zmieniają sali (z wyjątkiem wychowania fizycznego i informatyki).
W czasie przerwy nie przemieszczają się po szkole a są w wyznaczonych miejscach.
Klasy przypisane do poszczególnych sal:
Klasa II- sala 32 (podczas przerwy –półpiętro)
Klasa V - sala 18 (podczas przerwy – przy holu pod schodami)
Klasa VIA - sala 14 (podczas przerwy –przy Sali 14))
Klasa VIB - sala 17 (podczas przerwy –w piwnicy)
Klasa VII - sala 15 (podczas przerwy – przy Sali 15)
Klasa VIII- sala 19 (podczas przerwy –przy Sali gimnastycznej)
Do toalety uczniowie wchodzą pojedynczo.
Sklepik w pierwszych dniach września nieczynny (proszę zabrać wodę i śniadanie).
Na terenie szkoły obowiązują maseczki (na przerwach, w autobusie, do szatni i do toalety).
Szanowni Rodzice i Uczniowie!
Pragniemy poinformować, że 1 września 2020 r. o godz. 9.00. odbędzie się rozpoczęcie roku szkolnego 2020/ 2021 dla uczniów klasy I i IV oraz rodziców uczniów oddziałów przedszkolnych
w formie stacjonarnej (na terenie szkoły). Wychowawcy uczniów klasy I i IV będą czekać na uczniów przed wejściem do szkoły. Rodziców dzieci oddziałów przedszkolnych prosimy o udanie się do odpowiednich sal:
3i 4 latki- sala nr 4 (przedszkole na dole)
5 latki- sala nr 12 (przy sekretariacie)
6 latki- sala nr 11
Uczniowie pozostałych klas otrzymają od wychowawców plany zajęć oraz procedury obowiązujące na terenie szkoły od 2 września 2020 r.
Jednocześnie informujemy, że w dniu 1 września 2020 r. nie będą organizowane dowozy uczniów do szkoły.
Od 2 września 2020 r. uczniowie korzystający z dowozów są zobligowani do zakrywania ust i nosa
w autobusach w drodze do i ze szkoły.
Podręczniki będą wydawane uczniom w pierwszym tygodniu września lub w miarę możliwości – jak to było w ubiegłym roku.
Zakończenie roku szkolnego 2019/ 2020
Uczniowie lub rodzice uczniów będą odbierać świadectwa szkolne 26 czerwca 2020 r. według przedstawionego harmonogramu:
Godzina |
Miejsce: sala gimnastyczna, wejście na salę gimnastyczną od strony frontowej szkoły |
Miejsce: sala oddziału przedszkolnego 3- i 4- latków, wejście do przedszkola od strony frontowej szkoły |
Miejsce: sala nr 19, wejście główne |
8.20- 8.50 |
|
Kl. 0 |
|
9.00- 9.30 |
Kl. I |
Kl. II |
Kl. III |
9. 40- 10.10 |
Kl. IV |
Kl. Va |
Kl. Vb |
10.20- 10.50 |
|
Kl. VI |
Kl. VII |
11.00 |
Kl. VIII |
|
|
Prosimy uczniów klasy VIII o przyniesienie własnych długopisów w celu podpisania potwierdzenia odbioru świadectwa.
Przypominamy o konieczności zachowania odstępu społecznego, zakrywaniu ust i nosa oraz dezynfekowaniu rąk przed wejściem na teren szkoły.
W przypadku, gdy do szkoły uczęszcza więcej, niż jedno dziecko, rodzic lub uczeń może odebrać wszystkie świadectwa w jednym ze wskazanych terminów.
W dniu 26 czerwca 2020 r. nie organizuje się dowozu i odwozu uczniów.
Jeżeli ktoś nie odbierze świadectwa w dniu 16 czerwca 2020 r. prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły w celu umówienia późniejszego terminu odbioru świadectwa.
Zasady oddawania podręczników w roku szkolnym 2019/ 2020
- Nauczyciele biblioteki ustalają z dyrektorem szkoły zasady zwrotu podręczników oraz termin ich oddania do biblioteki szkolnej.
- Zwrot podręczników do biblioteki szkolnej odbywać się będzie 19 czerwca 2020 r.
- Nauczyciele bibliotekarze przekazują wychowawcom klas harmonogram, w którym każdy uczeń/rodzic zostanie poinformowany, kiedy i na którą godzinę ma przybyć do szkoły, aby uniknąć tłumu.
- Wychowawcy klas powiadamiają uczniów/rodziców o terminie zwrotu podręczników.
- Wychowawcy klas przypominają uczniom i rodzicom zasady zwrotu wypożyczonych podręczników zgodnie z zapisami regulaminów (zwrot podręczników w kompletach, usunięcie foliowych okładek, usuniecie zapisanych ołówkiem notatek, zwrócenie uwagi na czystość i estetykę książki).
- Miejscem przyjmowania podręczników jest sala gimnastyczna.
- Podręczniki przyjmowane będą przy wejściu do sali gimnastycznej z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa.
- Uczeń/rodzic dokonujący zwrotu podręczników powinien być w maseczce, rękawiczkach oraz posiadać swój długopis w celu podpisania zwrotu książek.
- Nauczyciele biblioteki przekazują wychowawcom klas informacje o określonym sposobie przekazania podręczników:
a) podręczniki powinny być zapakowane w torbę / worek foliowy, który należy zakleić i opisać na zewnątrz:
* imieniem i nazwiskiem ucznia;
* numerem klasy;
*spisem podręczników na osobnej kartce włożonej do worka na wierzch na zapakowane podręczniki (obok każdego zapisanego na kartce podręcznika KONIECZNE jest wpisanie numeru inwentarzowego, czyli numeru zapisanego odręcznie na początku podręcznika obok pieczątki biblioteki);
b) zwrot potwierdzony jest podpisem (własnym długopisem) na klasowej karcie podręczników udostępnionej przez wychowawcę klasy.
- Oddane podręczniki zostają umieszczone na sali gimnastycznej i pozostają w kwarantannie przez 3 dni.
- Po upływie kwarantanny nauczyciele biblioteki wraz z wychowawcami dokonują oceny stanu technicznego zwróconych podręczników.
- W sytuacji stwierdzenia zniszczenia rodzic zobowiązany jest do zakupu nowego egzemplarza, o czym zostanie poinformowany telefonicznie.
- Kontakt z nauczycielami biblioteki w celu kierowania zapytań o podręczniki dostępny jest poprzez pocztę elektroniczną: agnieszka.april3@wp.pl,w.widawska@interia.pl,
- Zasady oraz harmonogram zwrotu podręczników zamieszczone będą na stronie internetowej szkoły.
HARMONOGRAM ODDAWANIA PODRĘCZNIKÓW DNIA 19 CZERWCA 2020r.
KLASA |
GODZINA |
I |
9.00-9.30 |
II |
9.30-10.00 |
III |
10.00-10.30 |
IV, Va |
10.30-11.00 |
Vb |
11.30-12.00 |
VI |
12.00-12.30 |
VII |
12.30-13.00 |
VIII |
13.00-13.30 |
Bardzo prosimy o respektowanie wskazanych godzin dla bezpieczeństwa wszystkich. Jednocześnie rozumiemy, że rodzice uczniów pracują zawodowo, więc w wyjątkowych przypadkach zapraszamy po prostu w godzinach przyjmowania podręczników, niekoniecznie wskazanych w harmonogramie. Dziękujemy.
Oświadczenie rodzica na egzamin
http://www.oke.lodz.pl/aktualnosci.php?a=942
w Szkole Podstawowej w Giecznie
Załącznik nr 1 – OŚWIADCZENIE RODZICA
Załącznik nr 2 – DEKLARACJA RODZICA
Załącznik nr 3 – OŚWIEDCZENIE PRACODAWCY
Załącznik nr 4 - OŚWIADCZENIE RODZICA - KONSULTACJĘ
Uwaga rodzice uczniów klas ósmych.
Terminy składania wniosków i dokumentów do szkół ponadpodstawowych
Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać od 15 czerwca 2020 r. do 4 sierpnia 2020 r.
Szanowni Państwo,
mając na uwadze dobro uczniów i Państwa sugestie, poddaliśmy modyfikacji rozkład zajęć.
Podany poniżej plan obowiązuje od dnia 15. 04. 2020 r., co wiąże się z tym, iż zajęcia online oraz przekazywanie materiałów i zadań do pracy dla uczniów będą się odbywać zgodnie z przedstawionym poniżej tygodniowym planem zajęć. Plan ten jest obowiązujący zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów, tzn., że np. : jeżeli uczniowie kl. IV mają lekcję matematyki w poniedziałek od godz. 9.00- 9.50, to mają obowiązek w tym czasie być do dyspozycji nauczyciela zgodnie z wcześniej ustalonym sposobem komunikowania się (Messenger/ email/ discord…). Tym samym pragnę zaznaczyć, iż czas realny lekcji online nie będzie dłuższy niż 25 minut. Pozostały czas przeznaczony jest na samodzielną pracę ucznia z przekazanymi mu materiałami. Nauczyciele będą przekazywać uczniom materiały do samodzielnej pracy w ramach godzin lekcji, które nie zostały uwzględnione w planie zajęć, aby skrócić czas , który uczeń spędza przed komputerem.
Uczniowie oddziałów przedszkolnych oraz klas I- III będą pracować zgodnie z dotychczasowymi zasadami.
W przypadku jakichkolwiek pytań i trudności prosimy o kontakt ze szkołą lub wychowawcami w celu rozwiązania zaistniałego problemu.
Z poważaniem
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Giecznie
Plan lekcji na odległość- kl. IV
L.p. |
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
9.00-9.50 |
matematyka |
Język niemiecki |
Język polski |
matematyka |
Język polski |
10.00-10.50 |
Język polski |
Muzyka |
technika |
informatyka |
historia |
11.00- 11.50 |
plastyka |
matematyka |
przyroda |
Język angielski |
jęz. niemiecki |
12.00- 12.50 |
Język angielski |
religia |
Godz. Wych. |
w-f |
w-f |
13.00- 13.50 |
przyroda |
w-f |
|
|
|
14.00- 14.50 |
|
|
|
|
|
Plan lekcji na odległość- kl. Va
L.p. |
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
9.00-9.50 |
Język angielski |
Język niemiecki |
historia |
Język niemiecki |
historia |
10.00- 10. 50 |
matematyka |
geografia |
Język polski |
religia |
Język polski |
11.00- 11.50 |
Języka polski |
w-f |
matematyka |
matematyka |
w-f |
12.00- 12.50 |
plastyka |
informatyka |
muzyka |
Godz. Wych. |
technika |
13.00- 13.50 |
|
|
Język angielski |
w-f |
|
14.00- 14.50 |
biologia |
|
|
|
|
Plan lekcji na odległość- kl. Vb
L.p. |
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
9.00-9.50 |
plastyka |
matematyka |
Język polski |
matematyka |
Język polski |
10.00- 10.50 |
biologia |
Język niemiecki |
muzyka |
Język angielski |
matematyka |
11.00- 11.50 |
Język polski |
historia |
informatyka |
geografia |
historia |
12.00- 12.50 |
religia |
język angielski |
technika |
w-f |
Język niemiecki |
13.00- 13.50 |
|
w-f |
Godz. Wych. |
|
w-f |
14.00- 14.50 |
|
|
|
|
|
Plan lekcji na odległość- kl. VI
L.p. |
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
9.00-9.50 |
Język polski |
Język angielski |
muzyka |
geografia |
technika |
10.00- 10.50 |
plastyka |
Język niemiecki |
biologia |
Język niemiecki |
Język polski |
11.00- 11.50 |
Religia |
matematyka |
historia |
matematyka |
matematyka |
12.00- 12.50 |
historia |
w-f |
Język polski |
Język angielski |
informatyka |
13.00- 13.50 |
|
|
|
w-f |
Godz. Wych. |
6. |
|
|
w-f |
|
|
Plan lekcji na odległość- kl. VII
L.p. |
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
9.00-9.50 |
chemia |
historia |
Język niemiecki |
fizyka |
matematyka |
10.00- 10.50 |
Język polski |
Język angielski |
język angielski |
matematyka |
Język polski |
11.00- 11.50 |
matematyka |
muzyka |
Język polski |
język niemiecki |
fizyka |
12.00- 12.50 |
biologia |
w-f |
biologia |
geografia |
historia |
13.00- 13.50 |
plastyka |
geografia |
chemia |
w-f |
informatyka |
14.00- 14.50 |
religia |
|
w-f |
godz wych |
|
Plan lekcji na odległość- kl. VIII
L.p. |
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
9.00-9.50 |
historia |
geografia |
chemia |
Język polski |
matematyka |
10.00- 10. 50 |
Język polski |
matematyka |
Język polski |
matematyka |
Język angielski |
11.00- 11.50 |
chemia |
Język angielski |
Język angielski |
historia |
Język polski |
12.00- 12.50 |
Język niemiecki |
WOS |
Godz. Wych. |
fizyka |
Dor.zaw. |
13.00- 13.50 |
religia |
edb |
w-f |
Język niemiecki |
|
14.00- 14.50 |
fizyka |
w-f |
biologia |
w-f |
|
Drodzy Rodzice i Uczniowie!
Podane adresy mailowe są do Państwa dyspozycji. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt z poszczególnymi nauczycielami. Na podane adresy mailowe prosimy przesyłać zadania z poszczególnych przedmiotów, chyba że została ustalona inna forma wymiany informacji z konkretnym nauczycielem (messenger, facebook).
Adresy mailowe nauczycieli
Imię i nazwisko nauczyciela |
Adres email |
Bartczak Iwona |
iwonabartczak1@interia.pl |
Baszczyńska Danuta |
baszczynskad@gmail.com |
Beczkowska Aleksandra |
mat.beczkowska@wp.pl |
Burzyńska Małgorzata |
malgosia.burzynska@interia.pl |
Chajdys Michał |
chajdys@op.pl |
Cinkusz Anna |
artforfun@o2.pl |
Gieraga Michał |
mgieraga@op.pl |
Goss Kinga |
kinga.goss@op.pl |
Janiszewska Magdalena |
biologiana6plus@gmail.com |
Kilar Anna |
matematyka4you@op.pl |
Kowalewski Piotr |
kontakt klasa3spwgiecznie@wp.pl |
Kurzdym Alina |
alina.k_szkolne@o2.pl |
Probek Maria |
maria.probek@wp.pl |
Sochala Jolanta |
jolasochala@o2.pl |
Sikorska Ewelina |
jankowska1.ewelina@wp.pl |
Śliwkiewicz Agnieszka |
agnieszka.april3@wp.pl |
Tomczak- Czaplińska Klaudia |
edu.czaplinska.klaudia@gmail.com |
Turczyńska Małgorzata |
pierwszakigieczno@gmail.com |
Turczyński Grzegorz |
muzykagieczno@gmail.com |
Widawska Wioletta |
wioletta.widawska@op.pl |
Wolniak Jolanta |
jolanta.wolniaksp@tlen.pl |
Zakrzewska Izabela |
miki135@poczta.onet.pl |
Praca dla uczniów poszczególnych klas.
Muzyka
klasa VII
Informatyka
KlasaIV
Ćwiczy pisanie na komputerze.
klasa V i VI
Przesyła emaile z krótką informacją nt. koronawirusa.
Chemia
klasa VII
Zad 1-4 str 120
odp na email
Biologia
klasa VI
zad 1-4 str 106
odp na email
klasa VII
Zad 1-4 str 169
odp na email
Geografia
klasa VI
Odpowiedz pisemnie na pytania z podręcznika (na podstawie podręcznika str 85-90) 1,2,3 str 90
Dla chętnych na ocenę 6
Zaplanuj 7 dniową wycieczkę do Payża lub Londynu lub Moskwy. Może to być prezentacja multimedialna, opis lub plakat.
Wycieczka ma obejmować najciekawsze miejsca typu: muzea, parki, ogrody, kościoły itp.
klasa VII
1.Wymień i opisz czynniki lokalizacji zakładów włókienniczych i cukrowni.
2. Opisz wpływ na otoczenie (pozytywne i negatywne) oddziaływanie na środowisko naturalne zakładów górniczych, spożywczychoraz chemicznych.
Matematyka
klasa VII
email: matematyka4you@op.pl
Plastyka
Klasa VII
1.Fryzura.
2.Rysunek satyryczny
3. Wanitos - martwa natura
4. Emocje.
Dwie prace na dowolny temat, dowolna technika.
Klasa VI
<